Selasa, November 17, 2009

Watashiwa...


Bersama Sensei n teman2 seperjuangan...(comel sgt aku msa nih)

Alhamdulillah..kenyang rsanye.Almaklum la..baru lepas sarapan dgn kkwn.Menu pagi ni..mee hoon goreng bersama contoz & twisties keju(sponsor oleh k sha).Tp mee hoon beli sndri tauuu.

Bla perut dh kenyang...cm biasa,sume jd malas.Naper sunyi sepi je opis ni..?opss..lupa plak,arini selasa...boss g genba..(bukan amik kesempatan yek..cuma sedikit peluang utk aku lebarkan sayap).Asyik adap keje jek..mna leh tahan,ye x?

Td aku ada jumpa gambar kenangan masa ktorg join kelas Nihon-go.Awal 2008 klu x silap.Kelas pn sekejap je msa tu dlm 3 bulan.Dapat gak lah tambah2 ilmu.Kelas tuh free...company tanggung.Kelas ari sabtu je...sesuai lah utk ibu2.Klu ari lain susah skit kot.

Sehingga arini..hanya sepatah dua perkataan je yg aku igt.Itu pn perkataan yg aku beriye2 hafal sebelum sensei soal."..nanji kara nanji made desu ka"...menggigil aku msa tu,terkeluar peluh x brp nk jantan walaupn bilik tuh sejuk dgn air cond yg kuat,takut silap..dah tentu kena ketawa.Tp kkwn aku sume bagus2 belaka n sporting.Tapi kelas ni mmg enjoy..leh lihat mcm2 gelagat.Ye la..bayangkn budak2 kecik baru nk blajar menyebut.Cm tu lah ktorg.

Sensei pn baik...senyum memanjang(mna x senyum..ape jek yg kuar dr mulut ktorg,sume leh jd bahan gelak).Gindu gak aku kt sensei ni...dah lma x contact.Kt mna la dia skrg...ke dah blk Jepun.

Arigato gozaimasu sensei..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan