Jumaat, Ogos 27, 2010

Cumie..cumie...


Siapa itu Cumie?Cumie nih jiran aku punya kucing.Ntah kenapa sejak kebelakangan nih,dia suka duk umah aku.Siap beranak lagi.Port yg paling dia suka ..dlm bilik Aliyyah bawah katil.Kat situlah dia sorokkan anak2nya.Cumie baru beranak sbnye..ada 6 ekor.Ini kira kelahiran ke 3 kt umah aku.Kelahiran sblm nih pun 6 ekor jugak tp mati.Tak tau sape yg makan sbb msa balik keje aku nengok ank2 nya dh berdarah2.Kesian dia masa tuh,mengiow2 mencari ank nya.Sedih sgt aku msa tuh.Tp aku janji..pasni lu Cumie beranak lg,aku akn pastikan ank2 dia selamat.Gmbr di atas bukanlah gmbr Cumie sbnrye..tp seakan2 Cumie.Aku x berani nk ambil gmbr Cumie takut..org kata nt kucing mati klu kita ambil gmbrnye.ak tau la sejauh mna benar kata2 org tuh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan