Selasa, Februari 23, 2010

Akhirnye....

Ptg smlm msa blk keje,aku ada dpt surat dr Jab Kebajikan HUKM.Alhamdulillah..aku dpt bantuan walaupun tidak sepenuhnya.Lepas lah duit ubat aku utk 3 ke 4 bulan.Lega skit rsanya..Klu nk diikutkan,aku mmg x mampu nk tanggung kos ubat aku.Tp d HUKM xle semahal di ISEC.Kurang2 RM700 sbln.Kt HUKM ni dlm RM400 lebih je sbln.Tp kira byk jugak tuh,mcm2 leh buat ng nilai RM400..tp aku anggap lah ianya sbg zakat(nk sedapkan ati lah konon).
Aku bertuah dpt doktor yg sgt prihatin.Dia yg wat kn surat utk aku dpt kn bantuan.Mgkn dia paham ng pendapatan aku yg x sbrp n yg paling penting,aku kna ambil ubat ni dlm tempoh yg lama.Xtau smpi bla.Hrp2 jgn la seumo hidup aku nih.Bkn sbb kos nye saja yg aku x mampu,dgn kesan sampingan ubat ni lagi.Badan aku ni smkin kembang,dan akan terus kembang.Doktor kata klu aku berenti ubat baru aku akan kecut semula.BP aku dh lma x check,gula plak cm tggi skit dr sblm.Rambut aku..makin kurang,sgt teruk rsanye.Yg mgkn aku x diberituhu..ubat itu boleh memberi kesan pd buah pinggang.Ape nk buat kn..aku redha.Ini sume hanya pinjaman.Aku milikNya..hanya Dia yg berhak ke atas segalanya.Aku tetap bersyukur..mudah2an Allah permudahkan segala urusan ku.
Esok appoiment aku kt HUKM.Hrp2..ada menunjukkan perubahan yg baik pada mata aku.Walaupn hakikatnye...x brp nk jelas spt sblmnya.Alhamdulillah..masih bleh nmpk.Doa kan yg terbaik utk diri ini n sume umat Islam.Aminnn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan