Khamis, Mac 25, 2010

Nk demam ke nih?

Arinih..bangun pepagi dh rsa lain macam.Kepala cm berat,badan x sedap..tekak rsa nk muntah.Risau gak..kesan dr ubat ke?

Lepas anta Aliyyah g taska..aku cuba bw baring.Klu dpt lelap pn bagus..kurang skit rsa x selesa nih.Rsa cm dh terlelap tp cm ada dgr suara Aliyyah.Dlm ati aku kata..bkn ke td dh anta Aliyyah g taska?)...arrgghhh,lelap lg lah..cm berat sgt kepala nih.Pastu aku dgr cm suara acu kt dapur.(Bla kala plak si acu ni balik?.Cmne acu bleh masuk..gate aku dh kunci siap ng rantai lg).Mgkn perasaan aku agaknye...

Bla aku terjaga..aku nengok jm dh kul 10.30am.Emmm...nk kuar kejap la,nk g amik cadar yg aku order aritu.Pastu nk g beli brg skit.Blk dr beli brg,msa nk turun moto di depan umah,kaki ni rsa cm pijak x pijak je.Ape lg..jatuh terduduk aku msa tuh.Seb baik aku sempat tahan ng tapak tahan.Sakit gak seb baik x luka.

Td cm tingin nk mkn ayam goreng,nk beli KFC cm x berbaloi jek sbb aku sorg je kt umah.Jd aku belilah ayam goreng segera kt Family Store.Nt blk leh goreng.Tapi tekak cm xde selera nk makan.Asyik minum air carrot jek..Rose bw semalam..makasih bbyk Rose,Zulia & Siti sbb sudi dtg jenguk akk.Rsa segan pn ada..susah2 jek dorg dtg..bru blk keje lak tuh,mesti penat.Aku nih nmpk sihat jek cuma mata je x ok lg.Adik2 sume..makasih ye.Akk sayang korang.



Ini je yg lalu kat tekak aku.Dr penuh dh tggl separuh,berteman air carrot.Tp air carrot dh abis.D dpn pc smbil layan internet & layan lagu2 kenangan aku.Agak jiwang skit sbnrye aku nih...hehhe.Jiwang pn jiwanglah..maksuka nok..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan